سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×

برخی منابع میدانی از هدف قرار گرفتن خودرویی در جنوب لبنان توسط پهپاد اسرائیلی خبر دادند.

اسرائیل همچنان بی توجه به آتش بس/ خودرویی در جنوب لبنان هدف قرار گرفت
  • کد نوشته: 110448
  • ۲ تیر
  • 7 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، منابع میدانی گزارش دادند اسرائیل در ادامه اقدامات خصمانه خود، با استفاده از پهپاد، خودرویی را در جنوب لبنان مورد هدف قرار داده است.

    این حمله پهپادی در جاده «الخردلی» واقع در جنوب لبنان صورت گرفته است.

    بر اساس گزارش‌ها، این عملیات بدون اصابت مستقیم به هدف انجام شده و تلفاتی در پی نداشته است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *