پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×

ایستگاه مترو مریم مقدس در خط ۶ مترو، روز شنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۴ همزمان با یکصد و نود و سومین پویش امید و افتخار و طی مراسمی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، جمعی از نمایندگان خانه ملت و شورای شهر تهران و شهرداران برخی از کشور‌های آسیایی به بهره‌برداری رسید. این ایستگاه با ۱۱ هزار متر مربع زیربنا همجوار با کلیسای جامع هموطنان ارمنی است و در تقاطع خیابان‌های استاد نجات‌اللهی و کریمخان زند خدمات‌رسانی می‌کند.

تصاویر متفاوت از افتتاح ایستگاه متروی مریم مقدس (س) تهران+ عکس
  • کد نوشته: 21120
  • ۸ آذر
  • 53 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • تصاویر جالب از افتتاح ایستگاه متروی مریم مقدس (س) تهران

    تصاویر جالب از افتتاح ایستگاه متروی مریم مقدس (س) تهران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *