پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×

وزیر بهداشت گفت: با هماهنگی صورت گرفته که با سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی بوده است، مقرر شد سهم ارز دارو افزایش یابد. 

ظفرقندی: سهم ارز دارو افزایش می یابد
  • کد نوشته: 37119
  • ۳ دی
  • 34 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تامین ارز دارو در مدت گذشته به علت کاهش ارزآوری با مشکل مواجه شده بود که با هماهنگی صورت گرفته که با سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، مقرر شده است سهم ارز دارو افزایش یابد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *