چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵
×

اصفهان – نمایشگاه تخصصی فناوری‌های سبز و انرژی پاک اصفهان با حضور وزیر امور خارجه افتتاح شد.

عراقچی نمایشگاه تخصصی فناوری‌های سبز و انرژی پاک را افتتاح کرد
  • کد نوشته: 37971
  • ۴ دی
  • 30 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه تخصصی فناوری‌های سبز و انرژی پاک اصفهان با حضور سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، مهدی جمالی‌نژاد استاندار اصفهان و همچنین جمعی از مدیران استانی و شهری اصفهان افتتاح شد.

    وزیر امور خارجه ضمن بازدید از غرفه‌های موجود در این نمایشگاه، با فعالان اصفهانی حاضر گفت‌وگو کرد.

    وی همچنین به بررسی آخرین اقدامات انجام شده در استان اصفهان در زمینه توسعه فناوری‌های سبز و انرژی‌های پاک پرداخت.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *