پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×

فرشاد مومنی به دلیل عفونت ریوی ناشی از آلودگی شدید هوا مجبور به بستری شدن در بیمارستان شد؛ موضوعی که بار دیگر بحران هوای تهران را برجسته می‌کند.

فرشاد مومنی به دلیل عوارض آلودگی هوا بستری شد
  • کد نوشته: 22859
  • ۱۳ آذر
  • 46 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جماران، فرشاد مومنی، به دلیل ابتلا به عفونت ریوی در بیمارستان بستری شد.

    حسین راغفر گفت: دکتر فرشاد مومنی، اقتصاددان و رئیس موسسه مطالعات دین و اقتصاد، به دلیل عوارض ناشی از آلودگی هوا و ابتلا به عفونت ریوی در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شده است.

    طبق گفته نزدیکان، در پی تشدید مشکلات تنفسی که از هفته‌های گذشته آغاز شد، بنا به صلاحدید پزشکان، ایشان در بیمارستان بستری شد و اکنون وضعیت عمومی او تحت مراقبت قرار دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *