دوشنبه / ۱ تیر / ۱۴۰۵
×

رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.

قالیباف عازم عمان شد
  • کد نوشته: 109689
  • ۱ تیر
  • 3 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.

    قالیباف در سفر به عمان با “هیثم بن طارق” سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاری‌های دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفت‌وگو خواهد کرد.

    در این سفر سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه، رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان را همراهی می کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *