جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵
×

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در فضای مجازی نوشت: ‏به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت کشورهای منطقه را بر باد خواهد داد
  • کد نوشته: 111520
  • ۵ تیر
  • 11 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در فضای مجازی نوشت: ‏به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

    وی با بیان اینکه دیدید که پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای‌تان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد، تصریح کرد: قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است. تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از امریکاست.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *