سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×

بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص چرایی خروج خبرنگاران هنگام ورود هیات ایرانی در ژنو گفت: برای کار رسانه ای و تبلیغاتی به سوییس نرفته بودیم.

  • کد نوشته: 110157
  • ۲ تیر
  • 2 بازدید
  • بدون دیدگاه

  • دریافت
    ۳ MB

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *