سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵
×

رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان، ضمن بررسی روند همکاری‌های سیاسی، دفاعی و امنیتی، بر ضرورت گسترش هماهنگی‌های دوجانبه و تقویت امنیت در منطقه تأکید کرد.

همگرایی امنیتی تهران–اسلام‌آباد؛ تاکید بر توسعه همکاری‌ها
  • کد نوشته: 110232
  • ۲ تیر
  • 3 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مسعود پزشکیان» که در رأس هیاتی عالی‌رتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ای، مناسبات دوجانبه و راهکار‌های گسترش همکاری‌های راهبردی میان تهران و اسلام‌آباد به گفت‌و‌گو و تبادل نظر پرداخت.

    در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاری‌های سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگی‌های دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *