شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵
×

وزیر خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه امارات متحده عربی و وزیر امور خارجه مصر در خصوص تحولات منطقه و آخرین وضعیت روند دیپلماتیک جاری بین ایران و آمریکا تلفنی گفتگو و رایزنی کرد.

گفتگوی تلفنی عراقچی با وزاری خارجه امارات و مصر
  • کد نوشته: 111547
  • ۶ تیر
  • 3 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • یه گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی و بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر در خصوص تحولات منطقه و آخرین وضعیت روند دیپلماتیک جاری بین ایران و آمریکا تلفنی گفتگو و رایزنی کرد.

    در گفتگوی تلفنی سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی آخرین تحولات و رویدادهای منطقه‌ای در پرتو تفاهم حاصل‌شده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    وزیر امور خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت‌وگوها و بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای منجر شود.

    همچنین سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر، در خصوص تحولات منطقه‌ای و همچنین آخرین وضعیت روند دیپلماتیک جاری بین ایران و ایالات متحده با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *