پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵
×

دود غلیظی که به تازگی در محدوده مرکزی تهران مشاهده شده، موجی از نگرانی بین مردم ایجاد کرده است.

دود غلیظ در مرکز تهران دیده شد / ماجرا چیست؟
  • کد نوشته: 17135
  • ۲۵ آبان
  • 49 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک ساختمان در حال ساخت واقع در خیابان نامجو خبر داد.

     جلال ملکی گفت: دقایقی قبل دود غلیظی که در محدوده مرکز شهر مشاهده شد، مربوط به آتش‌سوزی در طبقه اول یک ساختمان پنج‌طبقه در حال ساخت در خیابان نامجو بود.

    به گفته وی، نیروهای آتش‌نشانی در محل حضور یافته و مشغول انجام عملیات اطفا هستند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *